Marta Giráldez Barral, Alcaldesa-Presidenta do
Concello de Meis (Pontevedra)
FAGO SABER:
Que logo da declaración do estado de alarma polo RD 463/2020, e seguindo as Recomendacións da FEGAMP aos Concellos para a reanudación da actividade no contexto da crise do COVID-19, a partir do luns 18 de maio o persoal municipal estará traballando a porta pechada na Casa do Concello.
Recoméndase a realización de trámites a través da sede electrónica meis.sedelectronica.gal e as consultas telefónicas chamando ao número 986712001 (De 9 a 14 horas os días laborables).
Que a atención presencial nas dependencias municipais realizarase a través de cita previa, contactando mediante correo electrónico ou chamada telefónica segundo se indica a continuación:
Servizo / Persoa de contacto |
Teléfono |
Correo electrónico |
Rexistro Xeral/ Rosana Sanz |
986712001/ 615522463 |
|
Padrón de Habitantes-Certificados de Bens/ Jose Blanco |
615522462 |
|
Cultura / Javier Martínez |
615299817 |
|
Servizo Xurídico/ Pedro Pérez (De luns a mércores) |
615299833 |
|
Traballadora Social /Ana Vázquez |
615522460 |
|
Educadora Familiar /Celia Frieiro |
615299895 |
|
Urbanismo/ María Doce |
615522461 |
|
Arquitecto/ Dani Rubio |
615522451 |
|
Secretaría Xeral/ Carmen Merino |
615522459 |
|
Secretaría/ Ramón Fariña |
615522454 |
|
Tesoureiría /Romi Cores |
615522455 |
|
Intervención/ Mary Carracelas |
615522453 |
|
Técnico de Emprego/ Mary Carmen Rey |
615522456 |
O que fago público para xeral coñecemento e debido cumprimento.