AXUDAS CONCEDIDAS AO SECTOR DA HOSTALERÍA AFECTADO POLA SITUACIÓN PANDÉMICA DO CONCELLO DE MEIS, SUBVENCIONADAS POLA DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA, AO ABEIRO DO PLAN CONCELLOS 2021. LIÑA 2.

A DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA, mediante Resolución da Presidencia, de data 31.08.2021, concedeu ao Concello de Meis unha subvención por importe de 13.966,75€, con destino ao  financiamento das axudas contempladas nas bases reguladoras denominadas  “Bases específicas da convocatoria de axudas ao sector da hostalería afectado pola situación pandémica do Concello de Meis”, cun orzamento polo mesmo importe, no marco do Plan Concellos 2021-liña 2 axudas para os sectores mais afectados pola situación pandémica.

 

Indícanse a continuación as persoas e entidades que resultaron beneficiarias destas  axudas, así como os seus importes.

DNI/CIF

NOME ou RAZÓN SOCIAL

IMPORTE

***9060**

José A. Durán Alvarez

2.327,79 €

***0269**

Purificación Casal Bordás C.B.

2.327,79 €

***3256**

Cafetería Bruselas C.B.

2.327,79 €

***6882**

Francisco Javier Gil Ollero

2.327,79 €

***1857**

Gallaecia Food & Coffee S.L.

2.327,79 €

***7781**

Mª Dolores Piñeiro Vazquez

484,85

 

AXUDAS PARA A EXECUCIÓN DE OBRAS DE ABASTECEMENTO, SANEAMENTO E DEPURACIÓN

O concello de Meis obtivo dúas subvencións de Augas de Galicia destinadas á execución de obras de abastecemento, saneamento e depuración. AU300A:

-Denominación da obra: “TELEXESTION DA EBAL E DAPS MUNICIPAIS”
Orzamento: 35.252,35€
-Importe de adxudicación: 35.132,35€
-Situación das obras: EBAL MOSTEIRO, DAP SANTO TOME, DAP COLEGIO A ARMENTEIRA, DAP SAN MARTIÑO. MEIS. PONTEVEDRA

DESCRIPCIÓN DEL ESTADO ACTUAL – PROBLEMÁTICA EXISTENTE
En la actualidad el sistema de Abastecimiento de Meis está formado, entre otros, por los Depósitos de Abastecimiento de Agua Potable de Santo Tomé, Colegio A Armenteira y San Martiño.
Se hace necesario actuar sobre los DAP descritos en este Documento Técnico, de cara al control de los parámetros de Calidad del Agua de suministro, dado que su situación como final de red de abastecimiento obliga a que su seguimiento sea mucha más efectivo y continuo que mediante controles puntuales a lo largo del día que se realizan en la actualidad. Además dada la alta capacidad de distribución y rotación que tiene el DAP permitirá un mejor control del agua distribuida a la población.
Actualmente la EBAL y DAPS descritos no disponen de mecanismos de control de su estado, lo que dificulta su mantenimiento, siendo precisa su revisión “in situ”; y por tanto en caso de averías, la administración no es consciente de la parada las bombas hasta la llegada del personal de mantenimiento al lugar; se considera, que el sistema de gestión no está optimizado.
El Concello no tiene constancia de datos exactos ni datos en tiempo real, siendo necesario que el bombeo y depósitos dispongan de sistemas para su modernización, aumentando así la eficiencia y eficacia, contribuyendo al ahorro de agua y energía, ayudando también por tanto a mitigar el cambio climático.

SOLUCIÓN ADOPTADA
Las soluciones pasan por la mejora de la vulnerabilidad del sistema de abastecimiento, concretamente en el seguimiento del nivel y el seguimiento y regulación de la calidad del agua distribuida de los depósitos de Santo Tomé, Colegio A Armenteira y San Martiño, y el seguimiento del correcto funcionamiento de la EBAL de Outeiro.
Para ello se analizan y estudian las soluciones adecuadas, de forma que se disminuya la vulnerabilidad del Sistema de Abastecimiento, produciendo además un incremento de estabilidad de la distribución.
Se llega a la conclusión de que las mejores soluciones son:
EBAL MOSTEIRO
Dada la importancia de la EBAL Mosteiro es fundamental que esté en perfecta operatividad dado que una parte del suministro del agua potable depende de él.
Por ello se proyecta realizar la medición en continuo del nivel del depósito de aspiración de las bombas mediante sonda de nivel hidrostática.
Por otro lado también se instala un sensor de presión en la tubería de entrada desde la red hasta el depósito de aspiración y también se instala un sensor de presión en el colector de impulsión de las bombas para conocer adecuadamente la presión de impulsión y así poder detectar posibles fugas.
Además para poder tener un seguimiento del consumo energético de las bombas de elevación se instala una Central de Medida del consumo durante su funcionamiento.
DAP Santo Tomé
Al ser este un depósito en final de línea, se hace necesario acometer la Obra de mejora del Sistema de Medición en continuo con la incorporación de aparatos de medida de la calidad del agua. De esta forma se podrá realizar un seguimiento de la calidad de agua de distribución y aumentar el seguimiento sobre las condiciones de la misma de cara a la distribución al usuario final.
Para ello se instalará un Sistema de Medición y Regulación en Continua Cloro Libre y pH, de forma que el equipo instalado sea capaz de dar valores muy fiables de la Calidad el Agua de Distribución. Para poder dar alimentación de agua desde la salida del depósito hasta el Sistema de Medición y Regulación en Continua Cloro Libre y pH se proyecta una bomba toma muestras.
Además se realiza la medición en continua del nivel del Depósito, para lo cual se instalará una Sonda de Nivel hidrostática. Además como seguridad se añade una sonda de nivel tipo boya de nivel máximo y nivel mínimo.
DAP Colegio A Armenteira
Al ser este un depósito en final de línea, se hace necesario acometer la Obra de mejora del Sistema de Medición en continuo con la incorporación de la Medición de parámetros de medida de la calidad del agua. De esta forma se podrá realizar un seguimiento de la Calidad de agua de distribución y aumentar el seguimiento sobre las condiciones de la misma de cara a la distribución al usuario final. Para ello se Instalará Sistema de Medición y Regulación en Continua Cloro Libre y pH, de forma que el equipo instalado sea capaz de dar valores muy fiables de la Calidad el Agua de Distribución. Para poder dar alimentación de agua desde la salida del depósito hasta el Sistema de Medición y Regulación en Continua Cloro Libre y pH se proyecta una bomba toma muestras.
Además como seguridad se añade una sonda de nivel tipo boya de nivel mínimo.
DAP San Martiño
Al ser este un depósito en final de línea, se hace necesario acometer la Obra de mejora del Sistema de Medición en continuo con la incorporación de la Medición de parámetros de medida de la calidad del agua. De esta forma se podrá realizar un seguimiento de la Calidad de agua de distribución y aumentar el seguimiento sobre las condiciones de la misma de cara a la distribución al usuario final.
Para ello se Instalará Sistema de Medición y Regulación en Continua Cloro Libre y pH, de forma que el equipo instalado sea capaz de dar valores muy fiables de la Calidad el Agua de Distribución. Para poder dar alimentación de agua desde la salida del depósito hasta el Sistema de Medición y Regulación en Continua Cloro Libre y pH se proyecta una bomba toma muestras.
Además como seguridad se añade una sonda de nivel tipo boya de nivel mínimo.
SISTEMA DE TELEGESTIÓN
Se prevé el suministro e instalación de un programa de Sistema de gestión centralizada SITIAS (SIstema de Telegestión Inteligente de Abastecimiento) o similar; para la recogida de datos (alarmas, estados de funcionamiento, medidas analógicas,…) transmitida por vía módem GPRS desde la EBAL y DAPS, hasta un equipo de control centralizado en el Concello de Meis, con capacidad de obtener información sobre el estado del sistema completo.
Para el acceso a dicha información existirá un programa de acceso mediante usuario y contraseña que se instalará y configurará en el equipo.
La información recopilada y almacenada por el sistema permitirá la predicción de posibles fallos en los elementos de las instalaciones antes de que se produzcan.
Esta información será recopilada y almacenada en el programa en un SERVIDOR situado en la NUBE (con capacidad de almacenaje de datos de los parámetros seleccionados de como mínimo 2 años), facilitando así que el acceso sea independiente y que no exista un servidor físico instalado en ningún lugar específico, pudiendo acceder al servidor cualquier usuario que esté registrado y mediante contraseña para poder visualizar y obtener los datos necesarios del sistema de saneamiento bajo supervisión del SITIAS o similar, tanto el instalado como posibles ampliaciones.
De este modo se puede realizar tanto un mantenimiento predictivo, con inspecciones, medidas de control del estado de funcionamiento de los equipos, en base a análisis estadísticos realizados con la información recopilada.

-Denominación da obra: “TELEXESTION DAS EDARES MUNICIPAIS”
-Orzamento: 19.103,87€
-Importe de adxudicación: 18.984,90€
– Situación das obras: (EDARES DE VILAR O PAZO, BARALLA, RIALDONIO – CAVADA, VALBOA, OUTEIRO Y PAIENDES. MEIS. PONTEVEDRA

DESCRIPCIÓN DEL ESTADO ACTUAL – PROBLEMÁTICA EXISTENTE
Actualmente las EDARES descritas no disponen de mecanismos de control de su estado y por tanto dificulta su mantenimiento, siendo precisa su revisión “in situ”; y por tanto en caso de averías, la administración no es
consciente de la parada de la estación hasta la llegada del personal de mantenimiento al lugar; se considera, que el sistema de gestión no está optimizado.
El Concello no tiene constancia de datos exactos ni datos en tiempo real y por tanto, las estaciones de depuración precisan de sistemas para su modernización y aumento de eficiencia y eficacia, contribuyendo a
mitigar el cambio climático.
SOLUCIÓN ADOPTADA
Se prevé el suministro e instalación de un programa de Sistema de gestión centralizada SITIAS (SIstema de Telegestión Inteligente de Saneamiento) o similar; para la recogida de datos (alarmas, estados de funcionamiento, medidas analógicas,…) transmitida por vía módem GPRS desde la EDAR, hasta un equipo de control centralizado en el Concello de Meis, con capacidad de obtener información sobre el estado del sistema completo.
Para el acceso a dicha información existirá un programa de acceso mediante usuario y contraseña que se instalará y configurará en el equipo.
La información recopilada y almacenada por el sistema permitirá la predicción de posibles fallos en los elementos de las instalaciones antes de que se produzcan.
Esta información será recopilada y almacenada en el programa en un SERVIDOR situado en la NUBE (con capacidad de almacenaje de datos de los parámetros seleccionados de como mínimo 2 años), facilitando así que el acceso sea independiente y que no exista un servidor físico instalado en ningún lugar específico, pudiendo acceder al servidor cualquier usuario que esté registrado y mediante contraseña para poder visualizar y obtener los datos necesarios del sistema de saneamiento bajo supervisión del SITIAS o similar, tanto el instalado como posibles ampliaciones.
De este modo se puede realizar tanto un mantenimiento predictivo, con inspecciones, medidas de control del estado de funcionamiento de los equipos, en base a análisis estadísticos realizados con la información
recopilada.

Plan de acción para o clima e a enerxía sostible (PACES)

O Concello de Meis obtivo unha axuda para a asistencia técnica na
elaboración dun Plan de Acción para o Clima e a Enerxía Sustentable (PACES) por un importe de 4.000,00 €, a través das as axudas convocadas pola Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda na Orde do 26 de xaneiro de 2021, cofinanciadas polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, no marco do Programa Operativo Feder Galicia 2014 – 2020.

Aprobación inicial do proxecto de reaxuste e remate das obras de urbanización para finalizar o desenvolvemento do sector do solo urbanizable SUI 1

A Xunta de Goberno local en sesión celebrada o día 14 de outubro de 2021, acordou prestar aprobación inicial ao proxecto de urbanización de reaxuste e remate das obras de urbanización para finalizar o desenvolvemento do sector do solo urbanizable SUI 1.

O documento foi presentado pola Xunta de compensación do sector do solo urbanizable SUI 1, e está redactado por “espinosa&rodríguez architects projets mangers S.L.”.

De conformidade co disposto no Artigo 96.3 da Lei 2/2016, do Solo de Galicia, sométese o expediente a información pública polo prazo de un mes, contado a partir do día seguinte ó da publicación deste anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra, para que durante este período poida ser examinado e formularse as alegacións que se considere oportuno.

A documentación pódese consultar a continuación:

Mercado de abastos municipal

O Concello de Meis ven de realizar obras de REFORMA DO MERCADO DE ABASTOS MUNICIPAL, sito na Praza de España do Mosteiro, cunha subvención da Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (AGADER) por importe de 50.000,00 € (desglosados da seguinte maneira: 75% do FEADER, 7,5 % do MAPAMA, e 17,5% da XUNTA DE GALICIA), e outra subvención da Deputación de Pontevedra por importe de 36.000,00 €.

Con esta reforma, o Concello pretende dinamizar e pontenciar á actividade no Mercado de Abastos, que conta diariamente cun posto de venda de flores e os sábados pola mañán con postos de legumbres, peixe, pan, chourizos e queixos.

Tamén se dotou de accesibilidade o mercado e os seus aseos.

Contratación laboral temporal APROL RURAL 2021

As entrevistas celebraránse o vindeiro luns 12 de xullo ás 9 da mañá no Centro Multiusos.

 

Restauración e conservación do hórreo da Gándara

A restauración do hórreo da Gándara, en San Martiño de Meis, chegou ao seu fin. Esta obra, por valor de 16.746,40 euros, está financiada a través dunha subvención concedida a este Concello pola Deputación de POntevedra para Restauración e conservación do hórreo da Gándara ao abeiro das subvencións para  a rehabilitación e a sinalización do patrimonio histórico-cultural dirixidas aos concellos da provincia de Pontevedra para o ano 2020.

PLAN CONCELLOS 2021 – LIÑA 3: EMPREGO PARA A CONSERVACIÓN E O FUNCIONAMENTO DE BENS E SERVIZOS MUNICIPAIS.

A Deputación de Pontevedra concedeulle ao Concello de Meis na súa sesión ordinaria da Xunta de Goberno do 12 de febreiro de 2021, unha subvención por importe de 109.968,48 € con cargo ao PLAN CONCELLOS 2021 – LIÑA 3: EMPREGO PARA A CONSERVACIÓN E O FUNCIONAMENTO DE BENS E SERVIZOS MUNICIPAIS para levar a cabo a contratación de 9 persoas desempregradas durante 8 meses, a través dos Servizos Públicos de Emprego, que reúnan os requisitos establecidos na Base Oitava do citado plan (BOPPO nº 1 do luns 4 de xaneiro de 2021).

Por decreto de Alcaldía de 26 de marzo de 2021 resolveuse a contratación laboral temporal, a xornada completa, durante 8 meses, de 9 persoas desempregadas: 2 albaneis, 1 electricista, 1 fontaneiro/a, 1 pintor/a, 1 carpinteiro/a, 2 peóns de obras públicas en xeral e 1 peón forestal. Os contratos iniciáronse o 6 de abril de 2021.

O coste salarial total destas contratacións ascende a 112.628,88 €, polo que a aportación municipal será de 2.660,40 €.

As contratacións levadas a cabo responden a necesidades de persoal urxentes e inaprazables, é dicir, necesidades mínimas para o exercicio das súas funcións ou para o desempeño das súas compentencias en termos razoables de eficacia.

Concesión xestión do albergue municipal para camiñantes e peregrinos de A Armenteira

Dende o 27 de marzo ata o 26 de abril de 2021 está aberto o prazo para presentación de ofertas para a contratación da concesión de servizos para a xestión do albergue municipal de camiñantes e peregrinos “San Ero A Armenteira”.

Máis información: pinchar aquí

CONVOCATORIA DE SELECCIÓN DE PERSOAL PARA CONFECCIONAR UNHA BOLSA DE CONTRATACIÓN NA CATEGORÍA DE TRABALLADOR/A SOCIAL

Na Resolución de Alcaldía 2021-0148 do 11/03/2021, aprobáronse as bases que regularán a convocatoria do proceso selectivo para confeccionar unha listaxe de reserva para contratacións temporais na categoría de traballador/a social mediante o sistema de concurso oposición libre.

O período de presentación de solicitudes será de dez días naturais a contar dende o seguinte ao do publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra.

As bases íntegras publicaranse no taboleiro de anuncios e na sede electrónica do Concello (https://meis.sedelectronica.gal).

CONVOCATORIA PUBLICADA NO BOPPO Nº55 DE DATA 23/03/2021

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES É DENDE O 24/03/2021-02/04/2021

DATA DO PRIMEIRO EXAME 22/04/2021 ÁS 12:00 H NO CENTRO MULTIUSOS DO MOSTEIRO

DATA DO SEGUNDO EXAME 07/05/2021 ÁS 9:30 H NO CENTRO MULTIUSOS DO MOSTEIRO